Friday, February 21, 2014

Last dating maybe.

HeLo Peeps!

Lagi 28 hari nak bertukar status jadi wifey, haruslah kena spent time dengan kawan-kawan sampai lebam dulu. Sebab bila dah kawen, for sure susah nak kuar camni. Konfem. Si rul jenis yang sangat susah nak bagi aku kuar. Kena bagi alasan kukuh baru dia approve. Dah macam warden. Hikhik. Tapi sekali-sekala dia akan bagi jugak aku spent time ngan kawan-kawan nanti sebab takkan 24jam nak berkepit dengan suami je nanti kan. Huu.

Semalam hangout dengan zemananifahah. Kalo duk ngan dorang, mesti ada part gelak sampai guling-guling kat lantai. Hoho. Dan kisah nani berjaya buat aku gelak dari steady duk atas kerusi, sampai jatuh kat lantai. Siyes lawak giler. haha. Perangai dari dulu sampai sekarang tak penah berubah. Rasa cam still budak-budak lagi. Even aku dah kawin nanti, aku akan cari jugak masa nak lepak berempat camni lagi. Janji :')

 Jalan-jalan jumpa je dinding cantek, mesti nak berenti snap dlu. Itu perangai si fahah. hoho

Fahah ngan zema kena gilir-gilr amek gambar sebab aku guna alasan, "aku nak kawen dah, so aku kena ada dalam setiap gambar" hihi. 

They are my best friend forever. Chupp!

XOXO. Publish!

No comments:

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!