Saturday, February 8, 2014

Hari memandang ke atas

HeLo Peeps!

Stress lima hari kat skol akan dilepaskan time hujung minggu je. Oh, minggu lepas antara minggu yang paling mencabar keimanan aku. Stress betol dengan perangai budak-budak ni. Aku cakap kat dorang, "lama-lama cikgu duk sini nanti muka cikgu mesti banyak kedut sebab asyik stress je" Aish. Tetiba berubah perwatakan jadi cikgu garang. Denda berdiri kat luar kelas sampai habes masa. Takut jugak nak denda berat-berat, tak pasal nanti mak ayah dorang datang cari kitew. mampuih hoho.

Gambar entri kali ni sumer mata pandang kat atas and tepi je. Ada je mata tengok kamera. Saje nak taruk yang ni. Sebab aku rasa gambar-gambar ni poyo semacam je muehehe.

 Ok ni je gambar yang pandang kamera. 

Pertama, pandang tepi. Sekarang hobi baru kumpul wide shawl and palazzo atau si rul panggil seluar aladdin. Hihi. Tapi tapiii aku rasa palazzo yang aku pakai sekarang akan diabadikan je dalam almari sebab dia menyebabkan aku nampak bambam semacam. (taknak terima hakikat yang diri tu dah bambam sobs)

Kedua, pandang atas. Over sangat pandang atas tuu. hikhok

Ketiga, pandang-memandang. Entri lepas aku ada cakap pasal nak turunkan berat lagi 2 kilo. Ramai kekawan cam tak bagi je. Tapi aku timbang balik berat aku naik lagi sekilo, dah 46kg. Ni kes asyik duk pegi makan kat kantin skol la ni. Aish. Terus gigih buat plank setiap kali bangun tido. Huhu

 Keempat, pandang ke atas. 

Kelima, pandang ke langit. Rindu someone. Eh eh korang beli teka tak iols snapping kat mane ni? Ehehe.

Bye, nak tido. Esop sambung rutin macam biasa. Daa!

XOXO. Publish!

10 comments:

Nys Anis said...

cantik palazo tu !

46kg ?? wtwtwttwtw . jeloussss

m0sHiE~ said...

Tq. huu. tak payah jeles sangat. sebab 46kg tu dah berat untuk tinggi 153cm. wuwuwu

YanaAbell said...

153cm ? Tinggi 1cm je dr Abell. Hikhik. 153cm untk 46kg tu tak berat la. Ringan seriously. BMI tak normal. Cuma kita yg tak nak gemuk mmg rasa arghh berat. Heee

m0sHiE~ said...

Alar alarr. janganlah. Itew rase dah berisi semacam je. Nk turunkan sampai 43kg je. hukhuk

PeRdU cINta said...

Sweet je dik akak tengok adik pakai palazo tu..

m0sHiE~ said...

Ehehe. maseh akak ;)

| CIKZEK | said...

mne de berisi ! cntikkkkkk ^_^

m0sHiE~ said...

tqq :)

SakinahSallim^^ said...

kat ane ni ana? really nice view :))

m0sHiE~ said...

cepat teka nah. 3 saat je. 1, 2, 3. Tettt. times up. hihi.
kat muzium je. :p

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!