Friday, November 22, 2013

Hampir pasrah.

Selagi kita hidup selagi tu kita tak akan pergi jauh dengan pilihan.
Hati selalu berbelah bahagi jalan mana yang paling sesuai untuk diri sendiri.
Kita usaha macam-macam.
Bila dua orang mempunyai pendapat berbeza, aku jadi serba salah, jadi penat.
Bila dah selalu sangat buat keputusan, sampai satu masa kita akan pilih untuk diam. 
Dan redha dengan pilihan orang lain.

Positifkan diri.
Kalau Tuhan dah tetapkan sesuatu, itu pasti milik kita. cepat atau lambat.
Mungkin. 
Jangan cepat jatuh. Sakit dan perit untuk permulaan, dan kemudian kita akan rasa lega dan redha menerimanya.
Dan akhirnya bahagia akan datang.

Paling penting adalah restu.
Dua restu.
Satu Tuhan, dua ibubapa. 
Kena akur.

Jodoh tu bukan tentang siapa cepat dia dapat.
Jodoh tu masih tetap rahsia Tuhan.

Bellongingness should remain offline.


XOXO. Publish!

3 comments:

syikin kamara said...

Macam sedey je entry ana kali ni..Btw ana tq dah jumpa link citer korea tu..hehe best..=)

m0sHiE~ said...

sedih tu fitrah. huhu. ok2, enjoice. best giler kn? :)

syikin kamara said...

haha sgt best..bru tgk smpai ep 10..

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!