Monday, October 14, 2013

Great time

HeLo Peeps!

Heaven betol dua tiga hari ni. Balik skol, kuar dating dengan tunang. Sabar je tunggu pukul 1.20 sebab nak balik umah. Hiks. Sampai kena tegur dengan penolong kanan, 'haii yana, cikgu lagi semangat nak balik skol mengalahkan budak-budak'. Burpp. Telan air liur. Mendalam giler maksudmu wahai penolong kanan. kohkoh. Please la bagi can kat saya, nanti lambat lagi nak jumpa tunang saya. hukhuk. (kesat hingus ngan cadar mak). Semalam kuar makan celop tepong baek punya, so arini pegi lepak dengan papa. 

 Hai. Today pakai bawal in shawl way again. Tetibe dah lupa nak pakai tudung bawal cam biasa camne. Ok melampau sangat. :p

 Outfit of the day. 

Have a great time with u. Like seriously. Masuk kereta, kalau dengar je lagu cuba teka kat radio, terus karok dengan si rul. siap joget bagai. feeling giler. ehehe 

Makan-makan with papa. jumpa papa kalau tak gelak sampai sakit perot memang tak sah. huu

Esop si rul dah nak balik. Bila setiap hari jumpa, sedih dia lain macam bila dia dah nak balik. Sobss :(

Si rul give me this challange. Hasil dia takde la tummy tuff sampai camtu sekali tapi memang akan slim la. Who wanna join me? Lets!

XOXO. Publish!

No comments:

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!