Saturday, August 17, 2013

Pipi tembam.


HeLLo Peeps!

Uolls ada effect raya tak? aku ada. Yang hepi ada, yang sedih pun ada jugak. Hikhok. Happy sebab dapat duit raya, boleh belanja beli shawl baru. Ehehe. Tahun depan in syaa Allah dah keje, dah kawen jangan harap nak dapat duit raya lagi daa. Turn aku pulak kasi duit raya kat mak ayah. Huu. Ok, effect raya yang sedih pulak aku rasa pipi aku makin tembam. Sobss. Makan banyak, lemak bukan turun kat perot tapi dia pegi tang pipi ni haa. Sampaikan aku rasa muka aku dah ketat semacam. effect pipi yang makin hari makin tembam dengan jayanya. 

Camno den nak slimkan balik pipi den ni? Bangun tido pagi-pagi, tampar pipi patplohpat kali agak-agak jadi slim tak? kohkoh. 
Tadi tekan minyak laju-laju hantar enie pegi hostel sebab dah lambat. Lebih pukul enam, kena denda pegi prep pakai baju skol selama sebulan. Bagus jugak warden buat denda camtu, baru budak-budak terhegeh-hegeh nak sampai sebelum kol enam. Huu. 


Just in few months i well get a new ring. Wehuuu!

XOXO. Publish!

4 comments:

Eina Sakinah said...

hehe mana ada tembam.. kurus lagi tu ;)

cik hani said...

sama dengan adik cik hani..
hantar balik hostel cepat2..sebab kalau sorang lambat, semua student tak boleh outing next weeknya..

m0sHiE~ said...

Eina Sakinah: gambar menipu. actually, tembam sangat. sobss

m0sHiE~ said...

cik hani : haha. ok yang tu lagi kesian. lol

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!