Wednesday, July 3, 2013

Evolusi Henry


HeLo Peeps!

Tadi duk godek-godek album henry. Omaigod! sedar tak sedar dah dua tahun lebih rupanye umur si henry ni. huu. Dulu time mula-mula abah bawak henry balik umah, umur die baru sebulan tak silap. Bayar tiga ratus lebih sekali dengan rumah die. Ni pun tengah update entri sambil meriba henry. Suka sangat tengok gambar sendiri si henry ni. boleh tahan perasan jugak la. kohkoh.

Nampak kan perubahan henry. time kecik cumel giler. habit dia suka duduk kaki terbukak camtu. Kuat tido, kuat makan, kuat poopoop. Dengar je bunyi guruh, bunyi hujan akan berlari laju-laju menyorok bawah kerusi, bawah katil. Pagi-pagi abah bagi henry main kat luar umah, henry akan kejar ayam-ayam jiran sebelah. 


Ni henry time hensem dulu-dulu. Nak tengok henry sekarang?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Tadaaa! makin hitam and gemok. sebab makan banyak. Aritu timbang henry dah 5kilo lebih. hoho. Pastu suka dok termenung. rasanya dah sampai masanya kena cari gf henry. Hiks


adiOs amigOs~

2 comments:

siti ZAHARA said...

eee..geramnya..mesti makan byak ni..heee

m0sHiE~ said...

sangat banyak! >.<

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!