Tuesday, November 27, 2012

Twilight Story :)


ALoHa!

At last, boleh jugak aku tengok sambungan citer Twilight part1 hewhew. Semangat nak tengok coz geram citer sebelum ni cam tergantung jep, dah nama pun part1 kan. kih3. Orang lain hari first tayangan da pakat serbu panggung. aku duk sabar je kat umah. Kalu wayang dekat ngan uma takpe ar jugak. well, kat teganu kita ni satu-satunya wayang yang ada is kat kerteh. about satu jam setengah jugak nak sampai sana dengan kelajuan kereta 90km/hour. so pity i am kan? hukhuk. tapi takpe. aku tabah ok! bertweet ngan zira ajak dia temankan aku. kinah pun join sekali. bf kita jauh, kalu tak da lama aku suh dia je temankan. sebut pasal bf, dah lama rasanya tak bersua muka, bertentang mata. makin menebal pulak rasa rindu kita. kohkohkoh. Distance doesn't matter if two hearts are loyal to each other kan syg? :)



So far, citer die aku bagi 3.5 bintang jep. huu. sebab citer dia lambat sangat nak klimaks. setengah jam nak habis baru mulut aku ternganga. first-first tu a lil bit boring la. bella is a great vampire now. edward and bella such a cute couple and jacob handsome like usual. hashtag eye roll ^^.

da habis movie, pegi main bowling, then tapau burger king makan tepi pantai. heaven betol aku tyme cuti ni. tak pikir pape dah. tesis belom bergerak lagi. chill la, my holiday still have two month left. muehehe



ayu betoi kawan-kawan aku ni. :)

and aku pulak.......



maintain cute like sweet 17 ^.^

oh, btw today i have a great news. my sis finally finished up her Phd. so proud of her. dalam umur 27 tahun, da dapat gelaran dr. my sis is amazing right? pasni boleh la nak kawin. hehe

adiOs amigOs~

4 comments:

Syafi Najihah said...

Salam,
ade nak beli :-
Korean Drama
Korean Movie
Japan Drama
Chinese/ Taiwan Drama
Japan Movie
Korea Variety Show
Korea Concerts/ Award~
semua murah2.. Affordable and always available.
For any INQUIRY for price etc or ORDER please DIRECTLY EMAIL ME AT geniuslowpro5@yahoo.com or just pm us^^
tdapat dlm format DVD, VCD dan DATA
http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/pages/Twinkle-Trio-Shop/320463608032717

Miss EFEO said...

itu kawan kita jugak. sakinah salim :)

m0sHiE~ said...

ha'a. die pn amik math jgk. sama mktab ke?

Miss EFEO said...

yup, mestilah. kinah yang hebat tuh :)

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!