Sunday, November 25, 2012

Contest | Saya sayang kamu, sahabatku !

ALoHa!

Terpanggil untuk menjoinkan diri for this contest. Anda berminat? just klik kat SINI ok. Ekceli contest ni dibuat oelh ex clasmate aku tyme matrik dulu. Aku terjah blog dia tadi and im just like woww! she so creative. superb creative!. she and all her handmake stuff very the awesome uolls. So, aku join contest ni dengan harapan dapat memenangi la one of her handmake stuff hewhew :)


The contest is simple.  And i put this picture for this contest.

One of my friend, Izni :)

She is one of my bestie. aku sayang sumer kekawan aku but today aku rasa nak story pasal izni. Maybe memori tyme skol dulu-dulu membuatkan aku terpanggil untuk upload gambar ni. Teman suka duka sepanjang aku meniti usia remaja. dua tahun menjadi rumate, belajar sama-sama dan setiap satu memori terpahat kemas dalam kamus hidup aku. Aku still ingat kiteorang ponteng prep menyorok dalam bilik pili bomba yang sangat sempit. langsung tak bercakap coz warden wat spotcheck kat asrama. nampak tapak kaki warden betul-betul depan bilik tempat kami menyorok. Tahap adrenaline memuncak sampai terkentut-kentut. bukan izni sorang yang melepaskan bom atomtapi aku pun sama. Oh, kenangan! :)

Then, kami dapat matrik yang sama. Tak rapat seperti sebelum ni coz tak sama bilik, tak sama kelas dan kuliah. But still we are on the same floor. Ada masa free, kiteorang still lepak sama-sama. Satu peristiwa yang hampir mengeruhkan hubungan kami. What i like about her, she is easy to forgive and trust me, trust our friendship. thanz babe :)

Today is her graduation day and i want to congrats her. By looking this picture, yess, she was married. tak sabar nak tunggu baby. hewhew. 

                                                                                                                            Love,
Dyana.


7 comments:

AmIe said...

Amie dri contest yang sama :)
http://aminahazam.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamu-sahabatku.html
nice your story :)

m0sHiE~ said...

hi! thnz for dropping here :)

izni said...

oh my goodness ana!!!! terharu... *crying. sobs

m0sHiE~ said...

hee. kwn smpai mati ok :)

Miss EFEO said...

good luck dear :)

Shida Varenda said...

Dari segmen yang sama :) Goodluck awak :) http://k-saiyidah.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamu-sahabatku.html

m0sHiE~ said...

tq :)

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!