Thursday, August 23, 2012

; Happy Eid Mubarak!


ALoHa!

Salam Aidilfitri uolss! sedar tak sedar dah masuk hari kelima kita beraya kan? cepatnya masa berlalu. lagi tiga hari da nak balik perak and stat mengajar balik. oh, rimasnya kena prepare rph! stil ada ke yang wat openhouse arini? hoho :) since aku ada masa seminggu je cuti raya, so memang raya sakan makan la citer die. hewhew. penat giler. boleh dikatakan setiap hari aku kuar beraya. raya kedua je stay kat uma sebab sedara mara sepupu sepapa datang umah. and arini pun aku tak ke mana sebab penat sangat jalan beraya. makan tak ingat dunia kot. tatau berapa kilo da naek ni. tapi takpe, asal bahagia sudaa. hoho :)

esop and lusa aku nak pegi wedding kekawan aku. so happy for them. sekarang da trend pegi beraya mesti nak tanya bila nak kawen. hellooo, aku baru 22. muda belia remaja lagi. tunggu la dulu kan. mengaji pun tak habes lagi. huu. and sekarang aku ngah pikir-pikir nak kasi present pe kat dorang. peti ais 4 pintu boleh? kohkohkoh!

raya pertama aku beraya kat kg je. kat uma dekat-dekat sini. pekena nasi beriani, lontong, nasi dagang. perhh! sampai tak berdaya lagi nak melantak. raya ketiga si rul bawak aku jejalan umah kawan-kawan aku. tq syg. since kete aku tinggal kat perak, so die la yang kena bawak aku jejalan. huu. 



pas beraya uma si nani, pegi pulak umah tirah. lame kot tak jumpa semek ni sorang. hee


melantak lontong di uma bilah. sedap giler hokeh!


si rul cam da boring tunggu kiteorang borak dua tiga jam tak habes-habes lagi. hehe


ana.nani.zema.bilah.tirah. 


eh.eh! aku paling tinggi nampaknya. muahaha! 


ok. kalu kat sini, sampai paras bahu je. tu pun da pakai wedges. #sedardiri 



maaf zahir dan batin. :)


heaven betol kan kalu pegi beraya. tak payah bawak purse pun takpe. perot owez kenyang. huu


nak pegi uma fahah superb jem. sabo jela. 



next day, breakfast bihun gorang kat uma mirah. hee



i tade wat salah kat u kan? :)


jejaka clas ku. lame giler kot tak jumpa. sorang doc and sorang lagi dentist. dua-dua single. :)


makan nasi himpit kat uma zema. kul 7 baru ingat nak balik uma. tehee:)


Selamat Hari Raya!! 

adiOs amigOs~


notakukukakiku: malam ni jangan lupa tengok melatah raya kat astro warna. cam best je. huu

4 comments:

Ezy Chiaki said...

raye utk mkn!
so mkn mkn dan mkn!
hehe

m0sHiE~ said...

hehe. yup2. :)

EFEO said...

Salam Aidilfitri buat kamu dan keluarga. Long time no see :))

nabByla said...

selamat hari raya ! :))

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!