Saturday, May 26, 2012

; Weekend with ♥



ALoHa!

At Last, rul bawak jugak aku pegi zoo. ekceli da lame giler kot ak gitau die yang aku nak sangat pegi sane. saje nak tengok rimau. hoho. thanx cyg. :) Saje nak hilangkan segala tension-mension wat esaimen lately ni. and for sure, imma really hepy today. sedar tak sedar, almost 4jam jugak aku kat sane. lame giler. penat jalan toksah cakap la. naek cramp kaki aku. hoho. 



we are in blackie. si rul tengah drive pun sempat lagi nak posing. hewhew




yeayy! da sampai zoo. nak pegi mane dulu eyh? 



unik kan? sarang lebah bentuk love. so suwitt~




yang ni bukan bangau oke. flamingo. color oren tu cantik kan? 




weeewwwittt!! *tiup wisel*




duduk renggang-renggang, bertambah sayang~ ^.^




aku snap pic ni sebab geram tengok badak tu. cam malas giler jep. hoho




si rul koro makan eskrim sesorang. grr




stylo giler la orang utan ni. haha




berjemur bawah kipas. panas teruk!




rimau la binatang paling last aku jumpa. sumer tak besar sangat. tapi muka die, perhhh, cam nak makan orang. 




yang ni memang layak la panggil king of jungle. cam raja betol je. *rase nak pegi duk tepi die sambil wat peace ^^*




lee kwang sooo!!*king of betrayel* hoho. tak sabar nak tunggu runningman eps 96. 




eksaited si rul bagi siti makan tebu. FYI,gajah ni name die siti. cumel tak? :))




penat jejalan, naek benda alah ni pulak. hewhew.


adiOs amigOs~


notakukukakiku: thnx syg for today. lebiusomac! next entri, video of us at zoo. kalu la aku rajin nak edit video tu.kohkoh :)

2 comments:

Senorita Nadira said...

love your shoes! :)

m0sHiE~ said...

@Senorita Nadira: hehe. mesehh :)

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!