Thursday, March 29, 2012

Kisah aku, dia dan kelantan :)



ALoha!

hyep korang! aku baru jep sampai Tanjung Malim pagi tadi. sampai kolej 8.50am terus bersiap pegi kelas nak jawab kuiz. da la tak study langsung, tak sempat kot. daebak tak kite? :) 3 hari 2 malam kat kelantan. hepy, penat sumer ada. Aku temankan si rul berkonvo kat sane. sanggup ni ponteng kelas nak temankan kekasih hati. ececece. panggg! ^^. ekceli, aku turun kL petang selasa lepas kelas. Kalau rabu lak, memang aku heaven since aku memang cuti ari tu. hewhew. so, aku just ponteng ari kamis tu jela. sehari je pun, bukan spuloh hari, kire ok la kan? ^.^

malas nak intro panjang-panjang, jum tengok gambar yuk! *gambar banyak jep, tapi gambar yang ada muka aku sangat sikit. tetibe kena jadi fotografer tak berbayar si rul. hampeh! *kidding* c(=




teka saper lam pic ni? hehe. ni la nyrah rara tu. cumel kan? at last, boleh jugak aku jumpa ngan die. aku paksa jugak rul bawak aku jumpa ngan die. tQ nyrah bawak kiteorang makan malam tu. memang tiptop! sampai menjilat jari ^^




and thanx jugak kat awak sebab belanja makan malam tu. haa! lagi satu thanx belikan kite tudung baru. hewhew




pagi tu lam kul lapan, kiteorang fly to kelantan. baru jep nak lelap, tup2 dah sampai. puii




hehe. tengah syok snap pic, ada jugak orang yang nak interframe samer. senyum sikit kakak :)




yang ni dah masuk citer ari kamis. citer ari rabu tak menarik pun. aku just teman die daftar and tunggu rehearsel. sangat lame ok! dari pagi sampai ke petang aku aku kat poly. malam tu tido tak hengat dunia ar. huu. pagi kamis, sebelum kul lapan, kiteorang dah terpacak kat poly. event tu stat awal. tak sempat pun nak breakfast. sadis. -.- btw, ensem tak bf kite pakai jubah ijau tu? hehe




motif gambar ni? tu ha si rul naek pentas amik sijil. siyes aku sebak tengok die tyme ni. :')




abg wit papa and ibu. *pic credit to me* hoho




yeay! boleh jugak amik gambar dengan dia. our sweet memories! :')




wit his gurlfren. i tak kisah pun u amek gambar ngan pompuan lain. coz im ur truly gurlfren . ^.~




tyme ni aku da stat jadi fotografer tak rasmi si rul. cian kena buli. sekali amik gamabar, limanam bijik kamera aku kena snap. uhuk3




boleh bayang tak posisi aku tyme amik gambar ni? meniarap? mencangkung? menduduk? melutut? =.=




not bad la kan aku snap? hehe :)




petang tu sebelum balik kL, kiteorang pusing-pusing kelantan dulu. lepak kt pcb. besh giler makan sotong celup tepung, ikan celop tepung, keropok lekor. dak errr! minum lak ngan air kelapa. masyukk!




ehem2. *wat batuk*




l.o.v.e

dah abis citer. malas nak taruk gambar banyak-banyak. nanti lambat loading. hehe. lagipun, gambar si rul je banyak. biar die upload sendiri. hewhew. kul spuloh malam, kiteorang fly balik kL balik. happy memories ever :)

adiOs amigOs~



notakukukakiku: thanx cyg for the perfume. :) really99 like it. XP

8 comments:

::CIK LYNN:: said...

nti jalan2 kelantan lg...ada lg tmpat2 yg bes...hehe =p

nor amni sarah muhammad zin said...

lau datang kelantan, jangan lupa try nasi ulam cikgu n nasi kerabu golok ;p

m0sHiE~ said...

cik lynn@ yup2. tak sempat nk g byk2 tmpat. next tyme maybe. :)

m0sHiE~ said...

@nor amni sarah muhammad zin: ouu. ok2. bru 1st tyme dgr. huu. sblum ni mkn nsi krabu jep. :)

TIRHANI said...

ana u looks debab haha tahniah !

m0sHiE~ said...

@TIRHANI: siyes weh? yess! misi menggemokkan diri berjaya!

hazanis said...

poli kb...hikssss

m0sHiE~ said...

@hazanis: yup2. poly kb sajerr. :)

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!