Friday, February 17, 2012

[GAMBAR] Vanilla Coklat ^__^


ALoha!

Sape suka tengok citer ni? sila angkat tangan macam saya. hehe. sweet giler kan citer ni uolls as sweet as their title "Vanilla Coklat". ^_^

Kalu aku nak wat review citer ni pun aku rasa sumer orang da tahu kot since citer ni dah separuh jalan dah kat tivi. hewhew. aku suka both hero and heroin citer ni, Aiman Mentor and Izara Aishah. FYI, Izara have same birthday with me tau. huu. but she two years younger than me la. hoho

sekarang citer die tengah konflik. si kamal yang aku benci giler tu [hehe, tak pasal pasal kan? ^^] nak robohkan mahligai amir ngan zara. mencik!! dah la dorang baru jek berbaik baik. falling in love with each other. tapi ada je yang nak masuk jarum and lagi konflik bila parents dorang pun dah tak suka each other. siap suh cerai berai lagi. huh! tak sanggup nak tengok new episod selasa ni. -__-

tapi aku boleh tengok kat tonton jela since dah kena balik uni malam ni. uhuk!










6 comments:

cinta siswi said...

hee.. siswi tgk sekali je cite nie.. :)

#nape mak ayh diorg gaduh??

nabByla said...

tak sempat lagi nak tgk citer nie..

huhu..

jemptla sggh sana. ;)

m0sHiE~ said...

@cinta siswi: ntak . kite tgk review aritu. sbb ank dorang kot. hehe

m0sHiE~ said...

@nabByla: tgk la dear. besh tau. btw, thnx!

man yusoef said...

cerita ape ni?? cam tak best jek *buat-buat tak tau*

m0sHiE~ said...

@man yusoef: poyo! pdahal tak penah miss citer die. hewhew

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!