Tuesday, January 10, 2012

Jeng3. Kite pun dah dapat. RM200 for novel only boleh? O.o


Helo Peeps~

Oyeahhh! aku dah dapat jugak baucer RM200 tu. tak sabar ni nak guna. Nak beli novel boleh ke tidokk? tehee.

Ramai yang tanya kedai mane boleh guna baucer ni. setahu aku kat MPH ngan Popular boleh kalau nak guna baucer ni. Kedai laen aku tak sure lagi. Nanti sem depan baru nak usha usha boleh beli kat kedai ane. maybe kedai buku depan kampus boleh la kot. hehe.

Sahlaku baucer buku ni sampai 31 mac 2012 je. So, kena tebus cepat cepat la yep tawan tawan. Kalu tak sempat, sia sia je pegi tuntut. Nasib baek aku tak beratur panjang tadi nak amik benda alah ni. Orang laen dah amik semalam. Semangat lebih la dorang. tengok aku coool jep. kohkoh. aku baca kat belakang baucer ni, yang baucer ni tak boleh tukar milik. siap ada no siri lagi sorang sorang. so, tak boleh maen tukar tukar camtu je la. aihh.

nanti aku nak list nak beli pe. boleh beli kalkulator tak eh? yang aku punye da hilang la. aigoo. *.*


fuhh, kalu boleh tebus ngan duit ni besh jugak. hehe. ^^

adiOs amigOs~

10 comments:

ainraus said...

jom borong novel babe! hihihihi. :D

Ekmi Rabat said...

di UTM dah tetapkn novel dan selain bahan bacaan berilmiah tak boleh. tapi yang best boleh beli alat tulis, pendrive dan kalkulator. borong!~

m0sHiE~ said...

@ainraus: tak sure la boleh beli novel ke tak dear. sadiss!

m0sHiE~ said...

@ekmi rabat: ouu. bleh bli kalkulatr eyh? yeah2. jum serbu kdai buku sem dpan. kohkoh

miss farhah said...

kalau bleh beli novel mesti best kan kannn ? hehehe.

m0sHiE~ said...

@miss farhah: sgt2 bess. sumer nk rembat. :)

Bulan Syurga Firdausi said...

rzki tu :) sy baru nk sambg PJJ Mac ni boleh dpt jgk x..?

m0sHiE~ said...

bulan syurga firdausi@ xbleh la kot. sbb baucer ni valid smpai mac. maybe taun dpan ad lg. :)

Anonymous said...

Klau nk beli novel..ble ke?? sure??

line said...

pergh mane dapat...

[sah2 asyik tumpu keje je]

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!