Wednesday, January 4, 2012

Aku Dia dan Kororo.


-Sekadar luahan hati di malam hari-

Dua belas di bulan februari,
kami bertemu,
tidak pernah terfikir untuk berkawan rapat.

tapi kalau jodoh tak akan ke mana,
dia semakin memahami diriku,
dia tempat aku meluahkan segalanya,
sakit, sedih, marah, kecewa, gembira.

aku sememangnya tidak sempurna,
tidak secantik untuk diminati,
tidak sebaik untuk dihormati,
tidak sehebat untuk dikagumi.

tapi
dia sedia menerima aku seadanya
walau orang tidak suka.
melengkapi hidup aku yang masih bersisa.

To my beloved Mohd Hasrul bin hasnan:

Lagi sebulan genap lima tahun perkenalan kita. Tak sangka kan pertemuan kebetulan camtu boleh kekal sampai ke hari ni. Thanx tau sebab awak sentiasa di sisi saya. Kalau saya sedih awak mesti pujuk, kalau saya happy awak terus happy jugak.

Aritu awak nyanyi lagu tu kat saya depan orang lain, saya rasa tersentuh sangat sangat. nak nangis pun ada, tapi control sebab malu ngan dorang. saya pun kalau boleh nak nyanyi lagu jugak kat awak tapi sore saya yang cam katak panggil guruh. huhu.O.o Tapi saya nak awak tahu yang saya sayang kat awak. dan saya tahu awak pun sayang saya jugak kan. :)

Saya harap jodoh kita berkekalan sampai ke akhir hayat. sebab saya la tulang rusuk kiri awak. aminn.



Thanx bagi kororo tuk saya jaga. ^^

adiOs amigos~

5 comments:

Bulan Syurga Firdausi said...

doa byk2 ;) insyaAllah....

m0sHiE~ said...

hehe. ok. btw, thanx:)

izni nakatsu said...

thniah na...<3!

m0sHiE~ said...

thnx dear:)

afm said...

insyallah.. u will be happy.. amin...

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!