Monday, May 23, 2011

aku menjadi wanita bekerjaya..keh3 :)

ahhh! blog ku kini sudah bersawang..ciap tikus mondok lagi wat sarang..hehe..
cuti-cuti sem ni tade wat paper pon.juz isi masa terluang ku ngan keje di pasaraya..letey giler kot.aku kene keje kat dipartment yang jual-jual ubat, susu tepung..ada la muke aku terpacak kat kaunter situ..yang orang nak tebus hadiah ke, wat kad ahli ke, keje aku la jugak tue..kadang-kadang agak ketensenan sebab boring giler.kena lak ngan aertner lelaki..lagi la boring,.aku bukan nye jenis yang banyak bercakap..ehehe..pendiam la katekan.yaak!

well, cakap pasal result sem 4 ku, sangat la membanggakan hati ku..hepy giler.pointer ku naek sem ni.yeyeye!
rase cam tade orang bace kot entri ni..hehe.so boley la kan aku nak mention pointer aku kat cni..keh3.penat dapat tinggi-tinggi, konpem la kena bagi tahu seluruh dunia..[ceh, bukan dapat 4flat pn.^^]..tapi, tapi, tapi, aku sangat-sangat bersyukur..amin.aku dapat 3.86. n pngk aku pun da naek jugek..matlamat aku nak capai pngk tinggi-tinggi..biar tak payah bayar ptpterpan teww..jimat duit gaji nanti..hoh..

k la, aku nak stop dulu..nak lunch jap.nanti masuk keje balik..
adiOs amigOs~

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!