Saturday, February 26, 2011

stay up 4 wuat??


hyep sumer~
da pkul 4suku pg la cik ana oi!! nape x tdo?? ehmm, cm la tatau..ni msti kes lyan cter korea..ari 2 ak tgk my girlfriend is gumiho,, n skrg cter playfull kiss lak..bru nk tgk..hehe..keje blambak,, next week byk kne submit tp stil ad mse nk lyan korea..:P
sje,, ni je cre nk release tension smggu..cter die ok la,, besh..


haa, ni la cter playful kiss 2..mamat ni yg blakon cter boys over flower 2..lam cter ni stil cntrol2 maco cm cter dlu 2..yg dlu die x jd hero,, bleh la nk mympah gler gaban..but then, cter ni die jd hero, sO kne trima je la..hehehe


pompuan die 2 pn cute gk kn??

ok, yg ni nk out dri topic sket..ptg td ak g shah alm..tman k.erin jap..sbb pe?? xleh gtau kt cni..scret ok..hehe..blik je umh, mndi , smyg n trus bukak lapy lyn cter smpai skrg..hehehe..
td on fb jap, tgk pic2 mr.rul yg latest..byk gmbr die ngn pmpuan..agk jeles tp wt bodo je..nti org ckp jeles x brtempat lak..mlas ak nk pk2..ehmm..ntah la..sgtt blurr*.*

Thursday, February 24, 2011

'si budak penjual kuih'

salam jumaat sumer..
memndangkan arini ari mulia, sO ak nk bg stu citer yg dpt kite ambil iktibar cket dri cter 2 ok..
ak pn ambik dri SINI.
mai la kte take tyme cket bce..xlme pn ..n then muhasabah dri msing2..
renung2kn dan slamat beramal^^

Hari itu selepas seminggu beraya dikampung, saya pulang ke Kuala Lumpur. Memikirkan highway PLUS sibuk,saya menyusuri laluan lama. Pekan pertama yang saya lintas ialah Teluk Intan. Terasa mengantuk, saya singgah sebentar disebuah restoran di pinggir pekan itu. Sebaik memesan makanan, seorang kanak-kanak lelaki berusia lebih kurang 12 tahun muncul dihadapan.

"Abang nak beli kuih?" katanya sambil tersenyum. Tangannya segera menyelak daun pisang yang menjadi penutup bakul kuih jajaanya.
“Tak apalah dik... Abang dah pesan makanan," jawap saya ringkas.
Dia berlalu. Sebaik pesanan tiba, saya terus menikmatinya. Lebih kurang 20 minit kemudian saya nampak kanak-kanak tadi menghampiri pelanggan lain, sepasang suami isteri agaknya. Mereka juga menolak, dia berlalu begitu saja.

"Abang dah makan, tak nak beli kuih saya?" katanya selamba semasa menghampiri meja saya.

"Abang baru lepas makan dik. Masih kenyang lagi ni," kata saya sambil menepuk-nepuk perut.

Dia beredar, tapi cuma setakat dikaki lima. Sampai disitu, di meletakkan bakulnya yang masih sarat. Setiap yang lalu ditanya, "Tak nak beli kuih saya bang, pak cik, kakak atau makcik?"

Molek budi bahasanya! Mamak restoran itu pun tidak menghalng dia keluar masuk ke premisnya bertemu pelanggan. Sambil memerhati, terselit rasa kagum dan kasihan dihati saya melihatkan betapa gigihnya dia berusaha. Tidak nampak langsung tanda-tanda putus asa dalam dirinya, sekalipun orang yang ditemuinya enggan membeli kuihnya.

Selepas membayar harga makanan dan minuman, saya terus beredar bekereta. Kanak-kanak itu saya lihat berada agak jauh di deretan kedai yang sama. Saya buka pintu, membetulkan duduk dan menutup pintu. Belum sempat saya menghidupkan enjin, kanak-kanak tadi berdiri di tepi kereta. Dia menghadiahkan sebuah senyuman. Saya turunkan cermin, membalas senyumannya. Saya lihat umurnya lebih kurang 12 tahun.

"Abang dah kenyang, tapi mungkin Abang perlukan kuih saya untuk adik-adik Abang, ibu atau ayah Abang" katanya petah sekali sambil tersenyum. Sekali lagi dia mempamerkan kuih dalam bakul dengan menyelak daun pisang penutupnya.

Saya tenung wajahnya, bersih dan bersahaja. Terpantul persaan kesian dihati. Lantas saya buka dompet, dan menghulurkan sekeping not merah RM10. Saya hulurkan padanya.

"Ambil ni dik! Abang sedekah. Tak payah abang beli kuih tu," saya berkata ikhlas kerana perasaan kasihan meningkat mendadak. Kanak-kanak itu menerima wang tersebut, lantas mengucapkan terima kasih terus berjalan kembali ke kaki lima deretan kedai. Saya gembira dapat membantunya. Setelah enjin kereta saya hidupkan, saya mengundur. Alangkah terperanjatnya saya melihat kanak-kanak itu menghulurkan pula RM10 pemberian saya itu kepada seorang pengemis yang buta kedua-dua matanya.

Saya terkejut, lantas memberhentikan semula kereta, memanggil kanak-kanak itu.

"Kenapa bang nak beli kuih ke?" tanyanya.

"Kenapa adik berikan duit Abang tadi pada pengemis tu? Duit tu Abang bagi adik!" kata saya tanpa menjawap pertanyaannya.

"Bang saya tak boleh ambil duit tu. Mak marah kalau dia dapat tahu saya mengemis. Kata mak kita mesti bekerja mencari nafkah kerana Allah berikan tulang empat kerat pada saya. Kalau dia tahu saya bawa duit sebanyak itu pulang, sedangkan jualan masih banyak, mak pasti marah. Kata mak, mengemis kerja orang yang tak berupaya, saya masih kuat bang!" katanya begitu lancar.

Saya sebak, sekaligus kagum dengan pegangan hidup kanak-kanak itu. Tanpa banyak soal saya terus bertanya berapa semua harga kuih dalam bakul itu.

"Abang nak beli semua ke?" dia betanya dan saya cuma mengangguk. Lidah saya kelu nak berkata.

"RM25 saja bang."

Selepas dia memasukkan satu persatu kuihnya kedalam plastik, saya hulurkan RM25. Dia mengucapkan terima kasih dan terus berlalu.

Saya perhatikan dia sehingga hilang daripada pandangan.Dalam perjalanan ke Kuala Lumpur, baru saya terfikir untuk bertanya statusnya. Anak yatimkah? Siapakah wanita berhati mulia yang melahirknya? Terus terang saya katakan, saya beli kuihnya bukan lagi atas dasar kasihan, tetapi kerana rasa kagum dengan sikapnya yang dapat menjadikan kerjayanya satu penghormatan.

Sesungguhnya saya kagum dengan sikap kanak-kanak itu. Dia menyedarkan saya, siapa kita sebenarnya!

Moral :Satu perjalananan seorang kanak-kanak yang begitu taat kepada perintah Allah s.w.t.Semoga menjadi renungan bersama

Monday, February 21, 2011

perempuan vs mekap..apa kate lelaki??

camat ptang cumer!! [sgt gedik ye kamu ptg2 cmni^^]..
arini ak not feeling very well la..kpale ni cm berdenyut2 dri td lg ni..skit plus x slesa..[tp abis je 3 episod lyn citer korea td,,mlm karang lak smbung..wee~]

Mekap? Kau mekap ? Aku tak. Sebab aku tak pandai mekap. Tak suka mekap. Dan tak ada orang nak ajar. Sebab aku memang malas nak belajar mekap. Perlu ke mekap-mekap ni ?Aku tak tau. Tapi orang cakap muka kita boleh berubah betul-betul kalau dimekapkan betul-betul.[brape byk betul da] Whoaa, memg gempaq la cm2... org ckp lg kalu kte x mekap sgt, natural beauty g2,nti kalu kwin muke kite berseri2 gler..seri pgntin la katekan..amacam,, ak yg x ske mekap ni, kalu tyme kawin,da ciap mekap muke bleh jd cm lisa surihani ke?? bru ternganga terlopong terpegun laki ak nti..ngee~

x mekap pn stil nmpak berseri die..tgk kiri ok,,knan 2 pkwe gue..[cm nk bg pnyepak kn??^^]

Ok-ok. Persoalan kt cni , betoi ke ramai laki2 suka pmpuan yang pandai bermekap ? Ada jugak la aku buat survey cket2, tapi tak ada la sampai masuk dalam fail. Haha. Ada lelaki tak suka perempuan mekap, sebab kononnya mukanya tak asli. Ada yang suka perempuan mekap tebal-tebal. Macam artis gitu.bgga je bile dpt awek yg pndai mekap.. Dan ada jugak lelaki yang suka perempuan mekap sikit-sikit jer. Sekadar calit-calit sikit jer kat muka tu. Tak lah nampak kusam yer ? Gitu ke ?korg rase cmne??

bg ak la kn, ak terima pendapat yang ketiga. Mekap sikit-sikit jer. Tapi jangan la letak yang asas sangat. Macam aku sekarang ni, just sapu bedak asas dengan pelembap bibir jer.eye liner cket xnk bg mate nmpak nantuk je..cover la cket kalu da nantok la clas 2..huu.. Yang lain, hairan pun tak. Tak tau la kenapa, aku rasa adalah satu pembaziran untuk beli brg2 mekap bagai tu. Dah la mahal. Huh, perlu ke perlu ke perlu ke ? yup,memg ad yg murah,, brg2 mac yg x ori blmbak kt pasar2..nk pe?,, sume ad.
Yela, aku bukan pandai dan minat mekap kan, mungkin sebab tu kot aku cakap macam ni. Kot. Jangan kutuk aku ehh. kwn2 aku ada jugak sorang dua yang pandai mekap. Aku bila lagi. Tunggu la tua-tua sikit. Sekarang bajet muda yer ? Lalala~

bnde murh espesely mekap2 ni, msti ad side effect die..da la pkai kt muke..aihh..pk2 la kakak ye..^^
Tapi aku rasa wanita berkerjaya sekarang ni perlulah mementingkan aspek penampilan diri ni kan. Eh2 jap, kalu yang suri rumah sepenuh masa tu lagi perlu nak menjaga kecantikan diri, sebab tak nak suami cari lain. Kih3. Memang betul kalau dalam agama, perempuan tak dibenarkan untuk menghias-hias diri untuk selain dari suami. Aku pun tak nak nafikan itu. Tapi aku rasa, kita dibolehkan mengikut arus masa dan keadaan jugak. Contoh, muka kusam sangat-sangat, sampai orang pun tak nak tengok. Lepas tu kerja terjejas. Tanggungjawab terabai. Ha, kan ke kes berat tu. Itu aku bagi contoh yang simple jelah.

Apa-apa pun, pandai-pandai lah bezakan apa yang baik dan apa yang buruk yer. Masing-masing kan dah besar, dah boleh fikir sendiri. Mekap tak semestinya boleh buat kita cantik. Dan perempuan, janganlah mekap hanya kerana nak tarik perhatian lelaki. Tak guna langsung. Bila basuh, nampak muka asal jugak. Lelaki jugak, jangan pandang pada luaran semata -mata. Nanti dah tua, semua berkedut. Rupa tak penting, hati yang perlu kita nilai betul-betul . Cewaahh.



Friday, February 18, 2011

release tensiOn!


hai sumer~
da lame kn ak x update..maklumlah skrg lapy ak da meninggal, tggu mase nk tnam je lapy. 2..uhuk2..sjak 2 3 4 menjak ni,, memg ak sikit bdmud la sbb pkir pasl lapy ni..rosak motherboard,konpem2 la kne bli yg bru punye..duet lg kn?? ehmm, beshnye kalu dpt kwin ngn org OKB kn?? xpyh da pkir pape kn??hehe [rase nk bg pnmpar je kn??^^]..

td bngun je tdow, rumet ak ajk mkn kfc..sO, arini bekpes mkn ala2 omputeh g2..ngee~.mkn fish donut ngn cheezy wedges..besh..tp fish donut 2 ak cm x brape ske la..rase sgt hanyir ikn die 2..xnk da bli lenkali..hehe~

well, ak da booking lapy bru..yeaY~..murah aje..xde la mhal sgtt pn..bajet yg ayh ak bg ciput sgt..kalu x, ak da bli lapy apple da..bru bgga skit kn??hikhikhik..pasni, da bleh da la blogging ari2..ske sgt..xsbar nk dpt lapy!.

nota pipi gebu: thNx a lot 2 nani sbb sudi pnjamkn lapy kt driku ini..hehe..MmuaXx ^^


fish donut yg x sodap..euwww..chezy wedges je mantop!~

Tuesday, February 15, 2011

at last~

lappy ku sudah mhembuskan nafas2 terakhirnya..
tpat jam 6 ptg td~
15 feb 2010

sgtt sdey sbb die memg da byk brjasa kt ak
da la kebal gler..
ak x jge ie baek2 pn slame ni
akhirnye ie da xnk sme2 ngn ak lg
ehmmm..
ngah plan2 bli lappy bru
goodbye my lover~

mood: perasaan yg bercmpur baur..*.*


Sunday, February 13, 2011

last minit pLan,,,SUCCESS!!


mOnink sumEr!!
ok, arini ak ltey sgtt..sbb nye weekend ni ak g jejalan kt putrajaya ngn i city..due ari stu mlm..act ni plan rumet ak, k.eryn..die yg nk sgt g jejalan sane..nk naek cruise die ckp..ak memg x trmsuk lam namelist die pn yg nk g jalan2 ni..las2, die ckp x jdi sbb rmai member die x g..ak pn gtau la,' xpe la kak..len kali bleh lg..byk mase lg' [rumet yg bgus kn?? hehe]..pas2, ak pn g la maen bola jaring cm biase..mggu ni blajar pasal hentak kaki..ari 2 da skit tgn sbb blajar pasal lontaran..mggu ni kaki lak skit..aihh!..da la 4 jm.,.memg sgt pnat plus tatau n gtau pe lg..memg pnat gler..blik umh lam kul 12stengah, k.eryn ajak ak ikut die g pj ngn icity 2..wahh,,plan baek ni..da la ak free je weekend ni..xde esemen nk kne submit pn..xingt da pasal ltey td, ak pn ikut same..kalu bab2 jalan2, memg x ingt pape dh ar..hehe^^

kteorg g due ari je..btolak lam kul 3 cmtu.. tdo lak kt umh kakak housemate ak dlu..kt pj larr..bes tgk pmandangan kt umh 2..sume laeh nmpak..sbb dorg duk kt tgkat 8..lam rmai2 ak pling muda..yg laen da sem 6 da pn..adik la ni..hehe..mlam first, kteorg g kt karnival WOW! kt pj..happening gler ar kt sane..bleh tgk bunga api scara live n memg dkat..besh gilak u!

ok, ari kdua lak kteorg g pusing2 putrajaya..cntik kn kt sane?? hehe..[xleh tulis pnjang2 ni..nk cpat g clas ^^],, pe lg..ak pn naek cruise..dpt pakej student..pusing2 tgk pj..

ptg 2 ,trus g shah alam..amik2 gmbar kt i city..x msuk pn kt snow 2..save bajet ye ank2 skalian..ngee~
snap2 cket trus blik tnjung malim trsayang..hehehe
k la,, ak nk mandi g clas plak..Leb ya!!
adiOs amigOs~


ni bru sudah clas bola jaring..pnat gler sehh..balik umh ngn peluh2 nye, rest ja, mandi trus tolak g pj..sy semangat!! :P


tgk bunga api~ mule2 trkejut jgk..bunyi kuat sgt..^^..smbil tgk mila nyanyi..rmbut die da pnjang..cntik plak tgk..huu


ni kt karnival 2..ak x naek pn kuda ni..xsmpat..yg kt blakang 2 ank sdara k.za~


peace uOls~[cm gedik cket nyah!]


background masjid ptrajaya..ak xmsuk pn lam 2..kne pkai jubah..pkai jeans cmni konpem x lpas la..hehe


tiket naek cruise..20 hinggit sorg..ok la kn?? tp jgn lupe bwk student id korg la~


yg ni lak lam cruise..ske pic ni..hrap mklum!


boring tgk org 2 potpetpotpet! die ckp 'look at ur right side, u can see bla3, look at ur left side, u can see bla3' ..~


cntik x kite?? cm bdak itam kn?? pnas sgt duk c2..x than beta!


snap ngn pkcik drebar cruise..tgk spek die..ehem2..


pas2 pe lagi??,, ak pn pnjam sat spek pkcik ni nk posing jgk..pkcik,,u memg spoting abis ar!


ni kt cruise..besh gler ar..brangin je..ni ak pnjat kt bhgian dpan 2..nk wt style titanic tp x jd..hikhikhik


eh2,, cumel nye daun ni..kne petik bg mak ak tnam ni..hehe


ni la rumet trsayang..thnX kak,, sbb ajk ana..kalu x pengsan keboringan kt cni..^^


ni kwn2 k.eryn..sume spoting2 plus klakar..mule2 je ak shy2 kambing, pas2 x da la..cm kwn2 ak lak..hehe


zirafah sesat..kcian die kn??^^


bleh i kis u?? mmuacchhh..^^


daa sumer~
ambe da nk blik kt tmpat asal ambe!!


Thursday, February 10, 2011

all about us~


mOnink sumer~

tOday is a BIG day 4 me..why?? sbb pe?? Porkee?? Limaza?? Sume nye ptanyaan same je sbnarnye..kihkihkih..

11 Feb 2011~

Tarikh keramat wat ak ngn mr.ruL..da 4 thun kteOrg tugede2..kalu kwin, ank da umO 3 thun gtu [wOi! Gatai hang na~ ^^]..sO, entri kali ni ak wt speseL tuk ak ngn si die..biar la xde org nk tulis love stori ak cm elyana ke, datuk ct, etc..baek ak tulis sndri sbb ak je yg thu lebstori ak..[ayt pasrah d ctu :P]

Kalu ad yg mnympah, sila ignore entri nih ok! Sbb ak memg tulistuk bcaan mr ruL sajer~*.*

Kisah nye bermula d cni:

7 feb 2007 kalu x clap ak..ak kuar ngn kwn ak,si fatin g k.brang [ bndar yg sgt maju setaraf kL you!^^], xde niat pape, sje kuar ujng mggu, jalan2 smbil pkai bju kurung..[ok, sy sgt sopan,]..fatin ad gtau si rul nk dtg skali..saje nk jumpe2 ak kot..act ak da knal die since skol rndah..tp ak da pindah tyme drjah 4, so lam 9 thun jgk la ak xjmpe si rul ni..lam hti, excited plus berdbar jgk nk jmpe cinta monyet drjah due dlu ni..[ memg sah ko ni gatai! ^^]..tgk muke die pas 9 thun x jmpe ni..’oi, smat jgk mamat ni, bleh than’ [ckp lam hti je ok..kteorg x ckp spatah pn..ak pn x snyum2 pn kt die..die lyn fatin je..klakar lak kalu tringat blik..hehe..

Balik je umh malam tu, msuk la stu msg kt inbox ak..no x knal tp org tu trus je perknalkn dri nye..memg xmlu kn..hehe..ralik2 msg smpai x sdar da lwat mlm..aduii. pastu, die pn mintak nk couple..aihh, ni la pling ak x ske..bru jmpe, da mntak nk jd bf gf..mnympah gler plus annoying y teramat..4 ari ak snyap camtu je..n then, 11 feb 2007, ak pn bg green light..ntah pe la yg merasuk ak nk trima dia..’ahh, bukn btul2 pn,,due tiga mggu, clash ar’..

Tp, smpai ke arini ak stil ngn die..mean die btol2 nk kt ak yg serba kekurangn ni..nk kate cntik, jauh skali[ cumel ad la cket^^], nk kate bjak, xsmpai obersea pn..tp ak stil bersyukur ngn pe yg ad..


Ak xkate kteorg hepy je spanjang 4 thun ni..byk sgtt dugaan, cabaran, hlangan [nah, amik ko..liku2 lagi stu tertinggal..hehe] yg ak tempuh ngn die..ak stil ingt lg,ak pnah la x stia ngn die..lame jgk tau..xnk la sbut brape lame..memg ak ni truk..cm x hargai die..sbb dlu2 ak ni x matang org laen nk kt ku, ak kcian nk tolak mentah2..skrg x ok..ni kisah dlu2..hehe..[defend dri sndri] ..tyme nk trus terang kt die , tkut la jgk..ane thu dapat pnampar free2 je kn?? Tp die x ..die stil bleh trima sbb die ckp die sygg sgt..[sdey la plak..sory awk, pasl dlu2 L]

N skrg ak sgt bhgia ngn die..even kteorg x study sme2, duk pn jauh2..tp ak x ksah..ak pn bukn jnis yg kne jmpe ari2..xjmpe smggu da xleh nk tdo..ak cOol je.sbb memg dri dlu, kteorg da biase jauh2..

Kalu cter, smpai esop x abis lg ni..nk stop dlu la..

Kisah2 yg laen biarla mnjadi rhsia..

To abg: I lebiu sOo much..arap2 jodoh kte pnjang..smpai ke jinjang plamin..hehe..[geli bulu hdung ak! ^^]..snang cket, umh da dkat, x pyah gduh2 nk blik braye umh sape2 kn..hikhikhik



Nota kuku kaki: thnx 4 being my followers..da sratus org..hehe..keep it up!

Wednesday, February 9, 2011

2 daLam 1~

m0ninK uOLs!!
malam td ak tdow awl gler..nape la skrg cpat sgt nantok nye..aishh..kalu kul sbelas 2, mula ar mate ni terkebil2 mntak nk tdow..baring2 jap, pastu, trus je terlelap..ehmm..bhye2..^^
ni gua nk citer sama lu, smalam hri yg agk malang la wt ak..clas kul 8, tyme 2 da 8.10, msuk2 dpan pintu kmpus 2, ad lak org HEP wt spotcek..memg gram tahap gaban la..sbb nye ak x pkai ksut skema..sem ni xde kot ksut skema 2..uhh! ksut skema kt cni mean ksut yg bertutup sume2. xleh nmpak kaki kt dpan,xleh terbukak kt blakang..well, sbb 2 name die ksut skema.ad fham?? ksut ak, konpem2 memg kne saman..
msuk2, muke stil cOoL je..pas2,org 2 pggil 'awk,, mri cni~'..sO,memg sah nsib ak x baek smalam..ksut bru, da kne saman, slame ak duk cni smpai sem 4, ni bru first tyme kne.memg ksut kali ni x bwk tuah btOl la..memg ak fedup la ngn ksut bru ni..[mrh ksut lak kn hehe :)]..tp , ad tp ni tau..sbb ni bru first tyme kne, sO x kne byr lg tau..juz kne las warning g2..kalu kne lg pasni, 50hinggit terbang cm2 je la..mhal gler siOt!..

x abis lg yg pg je, ptg tue, kul 2 g la clas..da la jauh..pLus pnas yg memg membkar kulit ak ar..even ak da lalu kt tmpat teduh, stil trasa lg pnasnya..[pnas dunia,, pnas akhirat?? nauzubillah..*.*]msuk lam dwn kuliah, tggu punye tggu, upe2 nye lect x msuk..sigh!. lect 2 bru gnti yg bru, sO die x de lg no ktua grup kteOrg..cm mmbzir mase la kn..kalu ak tdo tyme 2, msti mlm td x nantok awl n?? ngee~

so, blik clas kul 7 tue, smyg jap, trus ak tgk cter hantu kak limah blik umah..memg da lame nk tgk cter 2.. pas copy ngn iqa, trus ak tgk..dgn x mndi nye lg..tp ad ak kisah??hehe..sO far, cter die memg klakar tp cam ntah pape je..pas tgk cter ni, da hilang sume kisah2 malang ak ari semalam..hehehe..memg suke x ingt dunia ar..lawak gler..cm spontan je..hehe

k la,, da abis da cter 2 dlam stu ak semalam..sdey plus hepy!
adiOs amigOs~



ni la ksut yg bwak malang kt ak smalam..marah sma die!! ^^
ak memg da mrajok ngn die..xnk pkai dua mggu ni..pdan muke..uhh!


ni la krtas saman 2..da remuk kn? heLoo,,bukn sbb ak fedup gler smpai nk remuk2 krtas ni ok..! bukan,, sbb nk cpat ak ltak cm2 je lam beg..n nilah hasilnye~^^

hantu kak limah memg besh..2 me la..lwak siot gler..aksi baling membaling bra 2 memg ak ske nk pecah pundi kencing la..hahaha~

Saturday, February 5, 2011

faMiLy tYmE~


amacam?? ad gaye pemandu ferrari x?? keh3.. pas kuar ngn mr rUL ,, ak kuar lak ngn fmily ak..but gurLz only..ayh ngn abg ak x join..hehe..kami x g ane pn,, juz g kuantan je..saje, cuci2 mate tyme raye cine ari 2..ak memg prO ar kalu kuantan ni..da dlu ak mtrik phang, kalu outing x kemane da..memg g kuantan je..sO memg ingt la jaln2 die..hehe..[ingt2 lupe ok!].. kteOrg g tgk wayang lg..memg mggu ni keje ak tgk wayang je..hehe..kteorg tgk cter shoalin..smpai sane kul stu , cter kul tiga. sO, kteorg mamam2 dlu..ak pling ske kalu ad kakak ak, sbb die yg blnje..OKB kn,,biase la.hehe..nway, cter yg ak tgk 2 memg besh gler2..ternganga mlut ni haa!.^^
korg memg kne tgk la cter 2..

ehmm, nk cter pe lg eyp..?? tade pe sgt pn,, sbb kami da dtg lwat, ptg 2 mk ak nk g tluk cempedak..pas2, kteorg trus blah blik..smpai umh lwat mlm gak..brenti mkn yg lame..hehe


lin n enie..bsing gler lam keta..sbb tade ayh ak..kalu ayh ak ad, x nye dorg nk bsing2 cm2..^^


hOt mama! smpat lg posing mk ak..


ni g urut2 bdan..pnat jaln2..rest jap..layann beb!


wahh, cute nye..sape ni?? :P

da la, mls nk ltak2 byk2 gmbr..
ad lam kmera ..yg ni lam hp ak..
hehe, daa sumer!
adiOs amigOs~

paNtai~

hai tawan2~
da lame sgt x mengupdate blog beta ni. da bersemut, ciap ad anai2 lg ni..gOsh!!
al maklumlah cuti midsem duk umh, memg x 09 la..
ari 2,, ak kuar dgn mr rUL ni..memg da lame gler x jumpe..kami x cm org laen..duk jauh..die nk dtg umh pn segan2 g2..sO, kalu jumpe, memg hepy n bhgia sgtt..ecece..x leh blah kn?? xpe la..hehe^^
ari 2, die ajak ak tgk wayang..tgk cter pe?? malu lak nk ckp..hehe..KHURAFAT..org laen da tgk berkurun da..ak bru je tgk..hehehe..xpe la kn,, ak salah sorg yg mnyumbang cter 2 dpt kutipan 7 juta pd hari ke 20..sbb ak tgk hri yg ke 20 tyangan cter 2.. kihkihkih..
siyes memg si ruL ak ni penakot gler..ad antu cket, Allahuakbar2 die ckp..hehe..bgusla kn..ak ingt ak yg jerit2 tp ni cm da terbalik g2..tp cter 2 ak bleh bg lam 3 bintang kot.,sbb x tkut sgt pn..blagak gler kn??ngee~

pas tgk wayang,, die bwk ak g mkn kt hotel uitm..ari 2 ,perOt ak x brape nk chat..sO, memg x leh nk bilang brape kali msuk toilet ni..hehe..tp nk jmpe jgk ari 2..besh la jgk mknan kt c2 plus hrga die not bad.. xla mhal sgtt..ak mkn x abis pn, so die la abiskan mknan ak..as usual..hehe..

then,, ak ajk die g pntai..da lame sgt x g pntai..snap2 gmbr jap kt sane n trus blik..cm kejap je kn,, tp kteOrg kuar dri kul 9 pg smpai kul 6ptg la jgk..cpat je mase brlalu..aishh..nsib bek ayh ak x bsing..bg can la kowt..hehe..

jOm tgk gmbr kteorg! :P


bagai pinang dibelah empat..hehe..rindu awk sgt9..nti jumpe lg taw~


menawan x saye?? hahahaha


k.a.m.i lagi..~


ni ak mkn jeruk jambu..memg besh..tgk mulut xleh blah..xsopan lgsung si ana ni..^^


control macO si ruL kite yep!


senyum cket!! 'xperlu kate apa2~^^

ok, da abis dah..
to mr ruL: i lebiu Owez ok!! :D
adiOs amigOs~

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!