Thursday, December 1, 2011

Welcome Sweet December~ ^__^


HeLo peeps~

Say gudbye to November, and please welcome December. kejap je kan, kite dah sampai hujung tahun dan bakal melangkah ke tahun baru. So, helo disember. Please be good with me. ^^.

i love december. why? ofcos la YES. 'year end sale'. kihkihkih. Saat yang paling ditunggu-tunggu. konpem aku takkan lepaskan peluang ni. dari awal sem aku jimat sebab nak simpan duit tuk year end sale ni. huu. semangat kan? tyme ni la boleh lepaskan nafsu shopping yang menebal dalam diriku ni. ecece :).




Tapi, aku semakin dekat ngan final exam. Gosh! kena study la jawabnya. aritu lecturer aku cakap final lambat lagi, tahun depan baru final. aku pun tak cakap pe la. tahun depan, mesti lambat lagi kan. padahal die wat lawak rupenya. aku ni yang blur lambat tangkap pe yang dia cakap. name je tahun depan, tapi kalau dikira tak sampai sebulan dah. Aish. takutnya. *.*

So, shopping boleh tapi study tu jangan lupa. ok ana? ^^
adiOs amigOs~


No comments:

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!