Sunday, November 13, 2011

'Dia' yang menyebabkan hubungan kami putus!


Aku tak sangka hubungan aku dengan si dia selama hampir lima tahun putus jugak akhirnya. aku tak salahkan sesiapa. memang aku yang harus dipersalahkan. Aku termakan dek godaan matanya, bibirnya. oh! aku mengaku aku telah menduakan dirimu. dan aku tak sanggup lagi untuk melukakan hatimu, aku rela melepaskan dirimu walaupun hatiku berat untuk meluahkannya. aku harap engkau mengerti beban yang dipikul olehku. aku tahu ungkapan maaf tidak boleh menebus segala kesalahanku kerana menduakan dirimu. tetapi aku terlalu menyayangi insan yang baru aku kenali dan dia juga menyayangi diriku seadanya.



dia berada begitu dekat denganku. melihatku berblogging, stdy, tidow. dia peneman aku yang sangat setia.



dia milikku. ^^

notakukukakiku: haha. memang menyampah tahap anak babun punye bagi sape-sape yang bace entri ni. ni entri yang paling sangat teramat bengong pernah aku update. hoho. bajet cam tade keje nak buat. update entri salah satu cara tak nak aku tido petang hari camni sebab aku kena stady. esop ada midterm. aja, aja fighting!!

adiOs amigOs~

8 comments:

acheeqa farhana said...

ish...ingat ape la td..haha

m0sHiE~ said...

acheeqa@ kohkohkoh

amy syahirah said...

haha klakar!! ingta btol2 tdi wt suspenn je . rmai skg yg minat korea kan? eh korea btol kan? =|

m0sHiE~ said...

amy shahirah@ yup2. korea. hehe. saje nk gedik cket^^

Nyamuk Terbang said...

cheh..eh jpg kiter nk buat segmen 'aku gila korea'
jgn lupa join
hehe

aleen aiden said...

knape korang clash?knape2?!

*peminat fanatik ingin tahu.hi3

m0sHiE~ said...

nyamuk terbang@ i will. hehe.

m0sHiE~ said...

aleen aiden@ nk wat cmne kan, si min ho ni pksa kiteorg clash

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!