Thursday, November 17, 2011

Berkongsi kisah sedih dengan Yuyu Zulaikha. T_T



Tak sangka aku diuji sehebat ini. hoho. Lepas bace kisah sedih YUYU ZULAIKHA yang tragis dan menyayat hati dan perasaan tu, rasa kesian kat dia timbul meluap-luap lam diri aku. Tapi tanpa diduga ecece, ayat tak leh blah, nasib aku cam same ngan nasib J.LO ZULAIKHA AKA BIDADARI ni.

Sepanjang minggu ni, memang aku berjimat giler. motif? sebab aku nak berjimba-jimba kat kay ell esop. kohkohkoh. kalau bab berjalan, semangat cam hape je, kalau study haremm!^^. Plan berjimat aku memang berjalan lancar giler ar. langsung tak masuk cafe, kedai masakan panas yang kaw2. balik clas jep, terus naek bilik. masakan aku la yang mengisi perut aku selama seminggu ni. sedap ke tak sedap ke, tu belakang kire. huu

Tapi. tapi. tapi. Arini plan berjimat aku MUSNAH! sedih tak tahu nak cakap. Kes die, aku tak verify tuk daftar kursus sem ni. Arini baru aku terbace yang kawan aku pos lam group batch kiteorang pas aku dah bayar denda. kenapa aku tak sedar sebelum ni? why? whyyyyy? :(


Semalam aku ada gak bace yang die pos yang ni.


tapi aku wat donno jep. aku ingatkan daftar sem. upenya daftar kursus. geram giler weh. pagi tadi, kawan aku cakap nak g fakulti cek pasal benda alah ni la. tetibe aku teringat aku tak verify lagi. dua jam lecture, masuk telinga kanan, kuar telinga kiri sebab pikir duit aku bakal melayang. padahal selama ni tyme lecture camtu jugak. tak penah masuk lam kepala. ^^. kawan aku pun terima nasib cam aku jugak. lega sikit sebab ada gak yang kena cam aku. kohkohkoh. sehari lima ringgit. aku baru sedar yang aku tak verify hari keempat pas tarikh tutup. sO,..


yaaakk!! 20 ringgit aku melayang. terbang ditiup angin. ngan dueploh ringgit ni, aku dah boleh:

1. makan tuk lima hari. beli lauk lam 4ringgit. nasi masak sendiri kat umah. LIMA hari yuuu!
2. topup dueploh ringgit. bayangkan berape lame boleh bertahan ngan topup banyak camtu. seumur hidup aku, tak penah aku topup lebih dari spuloh hinggit. huk2 =="
3. beli super ring sepaket besar. boleh makan tyme layan running man. yumm2

Tapi aku pasrah jep. tadi tyme g bayar denda, kena la bebel sikit ngan staf akademik. "dah sem 5, takkan la tatau lagi pasal ni. lam buku oren [sambil menggoyang-goyang buku oren ] ni dah tulis sumer pasal ni." Huuh. aku bayar pun dah cukup baekk la. aihh.

ni la kisah bengang aku arini.

adiOs amigOs~

notakukukakiku: elehh, 20hinggit jep pun. wat cam 2ghatuih. ^^

No comments:

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!