Saturday, November 12, 2011

Aktiviti di waktu cuti- ^__^ part 2


Ok, kita bersambung lagi lam part 2. aktiviti kali ni maen ngan HENRY. hehe. aktiviti la sangat kan. suke hati aku lar. kehkeh. ayah aku baru je beli si henry ni. segala kos beli si henry ni termasuk la sangkar, makanan, n segala mak nenek yang berkaitan ngan si henry ni ada la lam tiga ratus lebih camtu. mula-mula aku cam geram jugak. ye la, dari beli si henry ni, baek beli baju baru kat aku. kohkohkoh

tapi tapi tapi, si henry ni memang wat family aku bahagia. sangat kot. ngan telatah die, lawak giler. henry tak la cumel sangat, kaki die pun cam cacat sikit. kesian giler. =='



ni la henry. die dah cam baby lam family aku. sumer orang sayang kat die. hehe. port die tidow kat bawah kerusi tu. sampai terlentok kepala kalau dah tidow.



sebab kaki die cacat, cara die landing pun tak cam kucing laen. terlentang pelik. hehe. kalu die nak uut2, berlari-lari masuk lam umah die. bau toksah cakap ar, semerbak harum! tukang cuci die dah ada jadual lagi tau. hehe.



satu benda yang aku tak berkenan ngan si henry ni, die suka sangat gigit orang. mak aii, sakit giler! huh. *.*

sekarang dah rindu kat si henry. lambat nye balik cuti. nak maen ngan henry. wuu.

adiOs amigOs~

No comments:

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!