Wednesday, October 26, 2011

Pompuan selalu camni- Dah potong rambut baru nak nyesal tak sudah. = ='


HeLoO peEps!

Korang penah tak mengalami situasi camni?



Memang entri ni tuk kaum hawa je. uhuk3. Sebab kalau laki-laki tade nye nak nyesal pas potong rambut. potong arini, minggu depan dah panjang balik. Kan? ^^

Kalau pompuan, nak tunggu panjang rambut punye la lambat. Tapi bila dah panjang, mula la menggatal nak potong balik. panjang tak cantik la, rimas la. pastu, baru menangis air mata darah rindu rambut yang dulu. Konpem setiap pompuan kat luar sane akan ada perasaan camni. Lain la kalau certain pompuan yang memang suka berambut pendek je. hehe

Bila aku tulis entri ni, tetiba aku teringat mak aku citer pasal kakak aku dolu-dolu. hehe. memang lawak. dalam dunia ni, dia sorang je wat camtu kot.

Tyme kakak aku darjah lima tak silap, rambut dia bukan maen panjang lagi, boleh wat sapu lantai ni. huu. mak aku yang suh dia simpan. Biasa la, mak-mak mesti nak anak pompuan dia nampak ayu bak puteri gunung ledang giteww. ahaks! Lame-lame mak aku cam rimas lak tengok rambut kakak aku yang terlampau panjang tu. Pe lagi, dia amik gunting terus potong. Kakak aku seminggu menangis ni. Yang paling tak tahan, dia pegi cari rambut yang kena potong tu, pastu sambung balik ngan saletip.[ betol tak aku eja ni? tibai je la. :)]. hehe. ada jugak orang camtu kat dunia ni. spesis ape la kan? hehe.

moral of da story: jangan lawan cakap mak. ^__^. haa, lagi satu, jangan main-main ngan gunting. bahaye. nanti cucuk bijik mata. =.=

Ok, tu je la nak citer petang ni. idea kering kot nak taip panjang-panjang. Mate ni mintak tidor dari tadi. Tapi tak elok tido pas asar. Mak aku cakap nanti otak lembap. Kan?

adiOs amigOs~

6 comments:

Ekmi Rabat said...

haahahaha memang takda org lain cam kakak awak. Saya pnah gak la sedih2 sbb nyesal tp lama2 kang ok la, siannya kakak awk tu.msti sedih sgt tu

m0sHiE~ said...

ekmi rabat@ hehe. tyme tu die tak leh pkir sngt lg. memg sedih tahap gaban la kalu cmtu. *.*

hyz said...

jgn kata pompuan, saya pun pas gunting mesti nyesal... waaaa nak rambut lama.....

m0sHiE~ said...

hyz@ haa? ingtkan pompuan je. so we r the same. ^^

miss farhah said...

hahahaha. tahuuu takpe. betul sangat sangat. takat ni, i tak pernah lg happy ngn potongan rmbut i. hehe

m0sHiE~ said...

miss farhah@ hoho. so moral of da story, jgn gatal2 pegi potong rambut kan dear :)

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!