Friday, October 7, 2011

nak tergelak pun ada tengok minah tu jawab handphone guna ganggang telefon.:D


Ni kisah benar ok. !
semalam lepas aku balik kelas, lalu kat depan pak gad kampus aku. tetibe pulak aku cam dengar dorang bergosip dengan kawan pak gad die jugak. [pak gad pun bergosip ok! hoho]. aku dengar sikit je, dialog ni kire cam aku tokok tambah la. nak sedapkan lagi stori aku. haha

pak gad 1: eh, ko tengok minah cina tu jawab cal.
pak gad 2: eh2, dia pakai handphone guna ganggang la.

aku pun sepantas kilat la dengan member aku cari sape la gerangan minah cina yang pak gad tu cakap. pusing-pusing kepala aku cari minah tu. busy body punye orang. at last, jumpa jugak. haha. memang nak tergelak besar. first tyme tengok orang pakai handphone guna ganggang macam public phone. melopong mulut aku tengok. hehe. cam orang darat. ^^

ye la, da la kuning. memang terserlah la. selamba badak je minah tu potpet jawab cal. and macam-macam la aku tanya kawan aku.

"nak dengar lagu, boleh pakai ganggang tu jugak tak?"
ada ke jual ganggang usb camtu kat kedai?"
"ganggang color pink ada tak?"

nasib baek kawan aku tak menyampah nak melayan soklan aku. kohkohkoh. mane tahu la kan, nanti dah jadik trend orang pakai handphone guna ganggang camni. hehe. nak beli jugak la camtu. ^^


aku tak teringat lak nak ambik gambar minah tu. rugi giler. hope dapat jumpa dia n ganggang telefon kuning tu lagi. =.=

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!