Monday, October 24, 2011

Hobi mengumpul cutE bOx ^__^


heLo gUySs!

Camne hari ni? Sumer Ok? sumer chat? Today im doing nothing. Bangun tido, layan citer, makan, bw. Tu je la kot. yeah, wut a boring day ever. gOsh! Even keje aku teramat la banyak nyer, but stil tade mud nak buat pape. Jap lagi kot,baru nak stat slow-slow. hehe.

Ok, enough with babbling, i have an interesting topic nak share kat korang. Hobi baru aku. Ehmm, ekceli tak la baru sangat, tapi baru aku sedar yang lately ni aku sangat-sangat addicted to this hobby. [aii, beromputih lak malam-malam camni. meroyan ke ape. da la broken. :)]

hobi mengumpul kotak. bukan yang color coklat yang ada tulis PANASONIC ke ape ok! huu. ni kotak yang cute-cute. alar. konpem ramai gegel kat luar sane ada hobi cam aku. kalau laki tu, ade ke? rasenye tade kot. yang jambu tu, big maybe la. huu

Setiap kali aku nampak je cute box, tak payah cakap sepatah pun, terus aku rembat ]. N ofcos la bayar dulu. Aihh. Barang aku tak banyak sangat, so kotak-kotak yang aku kumpul ni memang tade isi. Sekadar hiasan mata aku je.

Dari yang besar camni,


sampai la kecik camni.


Macam-macam saiz. maybe nanti nak guna kasi hadiah kat kawan-kawan aku ke, tak payah la aku beli lagi. bagi yang aku kumpul je. [tapi sayang jugak nak bagi ni. huu]




so cute. ryte?


So, korang dah ada niat nak ada hobi cam aku jugak? kalau kite dah addicted kat satu benda tu, duit tak jadi hal dah. huu.


adiOs amigOs~



8 comments:

tyra uyura said...

betul tu.. duit belakang cite.. hhee

Syahbinar Shuib said...

hehe.. comel laa kotak2 tu :) geram tengok..

m0sHiE~ said...

tyra uyura@ btol2. sbb tu pompuan suker bershopping. sbb tak kesah pasal duit ni.=.=

m0sHiE~ said...

syahbinar shuib@ cute kan? hehe.

nazirah said...

wah suke ek mngmpl bende2 comel tu bgs2..

aizamia3 said...

kalau dah suka, go on je..

m0sHiE~ said...

nazirah@ yup2. comel kan? huu

m0sHiE~ said...

aizamia3@ memang ngah go on pun ni. =.=

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!