Thursday, October 20, 2011

Day 3- Perkara yang anda buat sebelum tidur


ok, kite sambung lagi dalam 30 days challenge. hoho. lembap giler kan. cam kura-kura. baru nak masuk day 3. agaknya spuloh tahun baru ciap 30 days challenge aku ni. hehe.

tapi takpe, perkara yang aku buat sebelum tidur? meh aku list. cekidaut!

- online dulu. Even mate da nantuk giler pun, tapi kalau da online, sejam dua boleh tahan lagi. hehe. bw sudah pasti. aku ni lebih suke berblogging daripada berfacebOoking. Fb aku biar camtu je. tak suke sangat nak maen benda alah tu. boring kot kan? huu. tapi watch out, i'm a double great stalker ok! huu.

- ciapkan barang-barang nak pegi clas esopnya. kena ciap awal-awal sebab aku ni memang bangun lewat. iron baju, masukkan buku-buku lam beg n watsoever. senang. tade la lupe nak bawak pape.

- gosok gigi, cuci muka. pastu mengadap cermin dulu, tilik muka la.. pe lagi kan. huu. picit segala jerawat yang bertandang kat muka. ^^

- kena tegangkan cadar dulu sebelum nak baring. da terbiasa. memang akan messy balik tyme da baring, tapi nak wat camne. da jadi habit. katil kemas, lagi selesa nak baring. feel like in heaven giteww. :)

- set alarm, wish nyte kat si rul, baca doa sumer. n bOomm. terus lena. wink^^. tidur la perkara paling nikmat lam hidup selain makan dan uutt2. kohkohkoh




notakukukakiku: da beli lens color pink. sumpah buruk giler aku pakai. sape nak??

6 comments:

hafiz hafizol said...

oit..doa x baca!!

kaki pun tak basuh!!

haha

:P

msredcheesecake said...

akak pon kena kemaskan katil dulu baru leh tido....hheee

m0sHiE~ said...

hafiz hafizol@ woi. aku bace la. ko ni nmpak sgt tak bce sumer ni. nti aku highlight bru thu. hoho. da gosok gg,masuk toilet msti basuh kaki. aiyoo. ^^

m0sHiE~ said...

msredcheesecake@ gurl is da besh la kan akak? laki haremm wt sumer ni. kohkohkoh

El-Janna said...

haha..baca doa sebelum tidoqq^^

m0sHiE~ said...

el-janna@ bgus nye anak mak. :)

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!