Sunday, October 23, 2011

Contest Handphone Berjasa :>

heLO agaiN ^^

tetibe aku cam terasa nak join contest ni. da lame giler aku tak join contest, segmen, GA n watsoever la. hehe.

Ekceli contest ni dibuat oleh Putryy Nasuha. So, kalu korang nak tahu detail pasal contest ni, klik je kat SINI. as easy as abc. ^^


sekarang aku nak jawab soklan yang si putryy nasuha n partner die tanye lak. Cekidaut!

Apakah jenama phone anda?
Sony ericsson w705. Pink color.

Kenapa pilih handphone itu?
Ekceli hp ni si bf yang kasi. da lame dah pun. tyme besday due taun lepas. So, hp ni da jadi one of my precious thing ever. wink^^

Berapakah harga phone anda?
Rm700 kalau tak silap. even hp ni hadiah tapi aku tahu harga dia sebab si bf kasi warranty slip sekali. in case rosak la kan. wuhuu :)

Apakah kelebihan phone anda?
hp ni tak la sespecial blackberry, tak sehebat samsung galaxy s2, tak secanggih ihone 4s. tapi aku sangat-sangat suka hp ni sebab kenangan yang ada padanya. kelebihan la jugak kan? huu. lagi satu, hp ni pink color. my fevret color.

kbai~

4 comments:

kaka said...

macam menarik je contest nie..nak join tapi segan pulak nset kaka base2 je..cet!

m0sHiE~ said...

kaka@ alar. nset moshie pun biase je. da buruk dh pun. huu. join je^^

Umie Artoqiemie said...

baik betul BF .. goodluck dear ! ^__^ stay ohsem.

m0sHiE~ said...

Umie artoqiemie@ tQ dear^^

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!