Wednesday, September 21, 2011

love polka dots so much!

hyep uOls~
haii. aku tataw sekarang nape la aku suke sangat ngat polka dot ni. orang laen da menyampah, aku lak baru stat nak addict ngn benda alah ni. kohkohkoh! pantang je tengok barang yang ada polka dot, mesti nak beli. sem ni memang aku boros giler kot. ni sumer kau punye pasal la si poldot [nama baru. kohkoh].



cantik giler cipan kot jam ni. da la poldot, pink lak tu. memang kena sangat la ngan taste aku. tapi tapi tapi, aku tetap sayang jam elle aku. abah kasi kot. muaX 2 kali kat abah^^



ololol. sumpah cute abis la bantal ni. hehe. siyes, aku memang da angau!



yang ni toksah nak cakap la camne. *.* sape la nak kasi hadiah kat aku ni?^^

ok, yang bawah ni cam melampau ar. sampai toaster pun ada poldot. pink lak tu. kalu sape2 yang anti pink ni, memang menyampah giler ar tengok benda alah ni. hehe. tapi cute kan tawan2?




kalau tido lam bilik yang camni, baru je letak kepala atas bantal, konpem terus lena. aura dari poldot. hehe



yeye. aku da ada baju kurung poldot. mesti cun giler ar pakai pegi kelas. [bapak perasan kaw nyah^^]

7 comments:

GincoMerahJambu said...

heyy..comell nyee! nk cm2 jgkk

GincoMerahJambu said...

heyy..comell nyee! nk cm2 jgkk

m0sHiE~ said...

hehe, ingt kan kite sorang je y suke.~

eliyaezlinalias said...

suh nyamuk geget dek...konpom poldot merata2 hihihihi
jgn marah~~~~

m0sHiE~ said...

hehe. naye nti. domam denggi^^

sifu im said...

haha..cantik pe gtu bintik2 bulat camtu

m0sHiE~ said...

hehe. stiap org ad taste msing2 la. ~

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!