Thursday, April 21, 2011

besh jugak layan citer HINDUSTAN ni~

hyep sumer~
arini aku nak cakap pasal citer hindustan..naper tetibe jep? sebab semalam aku tetibe mengidam nak tgk citer mujhse dosti karoge.. alarr, yang hrithik roshan berlakon 2..ekceli, saje tengok sebab nak layan lagu2 lam citer tu..besh sangat..patplohpat kali kot aku dengar lagu2 die..kalu aku tanye, konpem ramai orang tak suke layan hindustan..btol gua cakap sama lu..antara sebab yang bleh aku nyatakan kat cni ialah: [ayat skema mak oi] :

1. kalau da name citer hindustan, mesti ada lagu..

yang ni meemang aku tak leh nak nafi..da kire trademark asal citer hindustan, msti nak taruk lagu..bukan satu dua lagu je, yang tak tahan tu lima enam lagu lam satu citer..kire lagu yang lebih2 dari jalan citer..kalu cD or VcD, bleh ar kite nak tekan2 bagi laju cket,,tapi kalu tv yang setiap ari sabtu ,2stengah ptg tu [ingat waktu lagi^^] ,boley ke korang nak tekan kasi laju..?? nak tak nak, terpaksa la tengok jgk..nak tekan channel laen, tkut mak marah..hehe..

2. jalan citer yang tak logik langsung..memang tak bley diterima akal

ni lak aku nak highlight bagi citer yang aksi tumbuk menumbuk tu..datang la seratus orang jahat pn, konpem hero yang sorang tu jugak yang menang..kena tembak sepuluh kali pn, stil boley bangun kalu nampak si heroin..menyampah la! aihh..lagi satu, pas org jahat sumer da mati, baru polis nak datang..pe kejadah la sipolis datang lambat sangat. [tetibe emo *.*]..haa! nak tambah lagi ni..hehe.tetibe banyak lak idea mencurah2 kalu cakap pasal citer hindustan ni..si hero tu, aku heran bin pelik btol sebab boleh lompat dari bngunan yg spuloh tingkat, terjun bawah, tade luka pape..

tu je la aku nak bagi pendapat sebab aku tak suke citer hindustan..yang lebih2 tu, korang tambah sendiri la yep..tapi.tapi.tapi, citer hindustan sekarang tak macam dulu lagi da..da moden..aku suke citer 3 idiot ni, ehmm 5 bintang la aku bagi..



citer ni aku rase sumer orang da tahu..rite?
minat la ngan si mer khan ni..huu

tak kurang jugak , citer kabhi kushi kabhi gham..mak aku suke sangat la ngan citer ni..barpe kali katam tengok la aku pn tatau..sdey gler kot tengok citer ni..huu..citer koi mil gaya pn aku suke gak..da tade la apply trademark yang tak logik tu..citer die ala2 citer omputeh..1st tyme kot siter hindustan camni..nak2 hero pebret aku lak yang berlakon..memg kena la citer ni..huu

tu je la yang aku nak potpet pasal citer hindustan ni..

adiOs amigOs~



mekjoyah mengumpat:eh2, lupe,mujhse dosti karoge pn tiptop..^^

8 comments:

trouBLe_makEr said...

hehe~~ yeah sokong.. i love that story(mujhse dosti karoge)...

m0sHiE~ said...

trouble_maker: i luv da song more than da stori..hek3

noorae said...

wah, da jupe geng khabi kushi khabi gham..uhuks~

m0sHiE~ said...

noorae: hehe..besh kn layan citer 2..huu

nurul nadia nasir said...

saya pon suke 3 idiott!

m0sHiE~ said...

nurul nadia: wah2,thumbs up!

nadira shahid said...

dan movie hindustan kebanyakan nye amalkan cinta pandang pertama.. wjud ke cinta cm nih dlm realiti? ;p

m0sHiE~ said...

nadira shahid: sush nk ckp..tapi hakikat nya cinta pandang pertama memg ad~

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!

tHnX 4 bL0gwaLkiNg herE!!